Film

Creepy Animation Night la a patra editie

Mai creepy, mai intens, cu şi mai multă imaginaţie bolnavă: a patra ediţie Creepy Animation Night aduce pe 12 octombrie, de la ora 23:00, la Cinema Patria 22 de filme grupate în trei programe. Între ele, un live act demenţial într-o asociere unicat, special pentru Anim’est: Traum şi Marius Roşu.
Noaptea specială a scurt-metrajelor bizare, inedite, sumbre sau horror e deja tradiţie la Festivalul Anim’est. Anul acesta include filme ca Bobby Yeah (r. Robert Morgan), premiat la Clermont-Ferrand şi nominalizat la BAFTA, cu un hoţ care intră în încurcături, Tentation (r. Loris Accaries, Marie Ayme, Claire Baudean, Audrey Janvier) care vine direct din competiţia Annecy 2012, cu o viziune viscerală a erotsmului feminin. Rabbid şi Lazarov sunt două capodopere ale celebrului Nieto (www.luisnieto.com), cunoscut mai ales în advertising, pentru multe spoturi celebre (Nike, Coca Cola, Heineken, Peugeot), dar şi pentru clipurile Faithless.
Traum (Mihai Andrei, Gigi Catrina şi Alexandru Ghiţă), formată în 1996, este în pragul lansării celui de-al treilea disc. Cântecele simple, fără floricele inutile, cu versuri răutăciose ţipate de Mihai Andrei, spun poveşti „soul” dintr-un univers aberant. Într-un cuvânt, garage punk. (http://www.facebook.com/Traumband).
Marius Roşu (artist vizual şi director de creaţie la G.A.V. România) spune lucruri puţine, dar face multe! (http://www.facebook.com/sica.rosu).
Biletele individuale pentru Creepy Animation Night 4 costă 30 de lei şi s-au pus în vânzare online, pe ticketfan.ro si biletoo.ro, precum şi în reţeaua magazinelor Flanco.
Accesul minorilor în sala de proiecţie la Creepy Animation Night 3 este strict interzis, evenimentul fiind rezervat exclusiv spectatorilor cu vârsta de peste 18 ani.
Sponsorul oficial al evenimentului Creepy Animation Night: Tazovski
Festivalul Internaţional de Film de Animaţie Anim’est, membru al reţelei pan-europene Cartoon, este organizat de Asociaţia Este’n’est, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei, Programului Media al Uniunii Europene, Ogilvy  şi al SmartPoint.
Program cultural finaţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Parteneri instituţionali: Centrul de proiecte culturale ArCuB, Primăria Bucureşti, Centrul American, Ambasada Americii,  Ambasada Regatului Ţarilor de Jos, Institutul Goethe, Centrul Ceh, Delegaţia Valonia-Bruxelles, Institutul Polonez, Institutul Maghiar din Bucureşti.
Sponsor principal: Tazovski
Parteneri: Sony, Groupama, F64, Noumax, Avis, Canyon, Make A Point, Hub Bucharest, Senior Interactive
Maşina oficială: Opel
Bilete prin TicketFan
Susţinut de: Cocor Media Channel
Recomandat de: Radio Guerrilla
Partenerilor media: Digi 24, Adevărul, Ring, Pro Tv Magazin, The One, Dilema Veche, Catavencii, 24 Fun, BeWhere!, Itsy Bitsy, Observatorul Cultural, VIP, Vice,  Revista de Povestiri
Parteneri media online: Cinemagia, 220.ro, IQAds, apropo.ro, mediafax.ro, gandul.info, port.ro, cinemarx.ro, studentie.ro, filmreporter.ro, b365.ro, dordeduca.ro, HipMag, metropotam.ro, urban.ro, orasulm.eu, Agenda LiterNet, modernism.ro, feeder.ro, sub25.ro, hotcity.ro, cinefan.ro, blogdecinema.ro, Art Act Magazine, Arte şi Meserii, animationmagazin.eu, getlokal.ro, nights.ro, urbankid.ro, mami.ro, parinti.com, metalhead.ro, bestmusic.ro, postmodern.ro, qbebe.ro, divahair.ro, copilul.ro, Fram – ursul cinefil

Lasa un comentariu

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

To Top