Muzica

MAXIMUM ROCK FESTIVAL: 4 zile de show în două locaţii!

MAXIMUM ROCK FESTIVAL, unul dintre cele mai iubite evenimente anuale dedicate metalului, revine în 2015 cu o nouă ediţie, care îi va avea ca headlineri pe olandezii de la Epica şi pe canadienii de la Annihilator.

maximum_rock_festival

Pe lângă aceste două nume sonore ale metalului internaţional, în cel mai scurt timp vor fi anunţate şi alte trupe participante, cel puţin la fel de interesante şi de iubite de publicul românesc.
Succesul primelor două ediţii indoor a contribuit la crearea unei tradiţii MAXIMUM ROCK FESTIVAL, care a ajuns, prin perseverenţă şi profesionalism, un show crucial pentru piaţa locală de evenimente metal.
Datorită votului de încredere acordat de publicul consumator de spectacole de gen, atât din România, cât şi din alte ţări (Bulgaria, Germania, Franta, Austria, Ungaria) şi de către formaţii, festivalul a crescut foarte mult, fapt ce a dus ca organizatorii să aleagă să extindă MAXIMUM ROCK FESTIVAL pe parcursul a 4 zile, în loc de 2, cum se desfăşura până acum.
Interesul entuziast arătat de formaţii, cererile în număr foarte mare adresate de acestea, precum şi dorinţa fanilor, i-au făcut pe realizatorii evenimentului să îşi dea seama că este nevoie ca festivalul să beneficieze de mai multe zile.
Astfel, MAXIMUM ROCK FESTIVAL va avea loc între 15 şi 18 Octombrie 2015. Datele de 15 şi 18 Octombrie vor găzdui concerte în Clubul COLECTIV din Bucureşti, în timp ce pe 16 şi 17 Octombrie, fanii sunt aşteptaţi la noua locaţie ultra-centrală a evenimentului, ARENELE ROMANE!
Locaţia de top, precum şi following-ul din ce în ce mai mare, vor face din ediţia din 2015 aMAXIMUM ROCK FESTIVAL un succes răsunător, care va contribui şi mai mult la clădirea unui spectacol must-see pentru fanii rock-ului din România şi nu numai. Mai mult, în anul acesta sunt aşteptaţi si mai mulţi participanţi din străinătate!
Schimbarea de locaţie, precum şi extinderea festivalului, face posibilă mărirea numărului de trupe participante, ceea ce duce la îmbogăţirea repertoriului evenimentului şi la crearea unei experienţe mai intense pentru public!
În perioada care urmează, vor fi făcute publice mai multe formaţii care vor concerta la MAXIMUM ROCK FESTIVAL. Ca la fiecare ediţie, publicul va avea parte de recitaluri din partea grupurilor internaţionale de top, dar şi din partea formaţiilor româneşti iubite.
Şi în 2015, publicul se va întâlni cu aceeaşi bogăţie de prilejuri de distracţie, organizatorii gândind deja activităţi interactive pentru rockeri şi metalişti. Aceştia vor avea parte de târguri, expoziţii, performance-uri, happening-uri şi multe altele.
MAXIMUM ROCK FESTIVAL 2015 devine, prin devotament şi natura ireproşabilă a organizării, unul dintre evenimentele-stâlp ale pieţei locale şi internaţionale, continuând să crească prin investiţii constante din partea organizatorilor şi prin sprijinul necondiţionat oferit de fani, pe care cele două ediţii precedente, desfăşurate la cele mai înalte standarde şi fără incidente, i-au câştigat de partea festivalului!
IMPORTANT: Preţul abonamentelor rămâne acelaşi pentru toate cele 4 zile de festival, în limita a 1500 de bucăţi!
Pentru ediţia din 2015 a festivalului, s-au pus în vânzare bilete (valabile pentru ambele zile de festival), prin Reţeaua Eventim (Magazinele Germanos, Orange, Vodafone şi Domo, Librăriile Cărtureşti şi Humanitas şi online pe www.eventim.ro), PayPal şi la sediul Maximum Rock Romania, la următoarele preţuri:
OFERTA: 89 de lei / 20 de euro – primele 100 de bilete – disponibile numai prin PayPal sau direct de la sediul Maximum Rock Romania.
99 de lei / 22,5 euro – următoarele 250 de bilete
110 de lei / 25 de euro – următoarele 500 de bilete
125 de lei / 28,5 euro – restul biletelor
135 de lei / 30,5 euro – pentru biletele achiziţionate în perioada festivalului
250 de lei / 56,5 euro – bilete VIP – 30 de bucăţi (meet & greet + afiş + pachet cu materiale promoţionale) – disponibile numai prin PayPal sau direct de la sediul Maximum Rock Romania.
Biletele / abonamentele achiziţionate prin PayPal vor fi ridicare în ziua evenimentului, de la punctul special amenajat la intrare, sau la cerere cu maxim 10 zile înainte de eveniment, pe baza unui act de identitate.

Lasa un comentariu

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

To Top