Arte Vizuale

Seminarul „How to win an EFFIE” prezinta noutatile competitiei din 2013

effie_20131

Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013 organizează seminarul „How to win an EFFIE”, marţi, 2 aprilie, începând cu orele 10:00, la sediul IAA România (Calea Victoriei, nr. 126 A, etaj 3).
Comitetul de Organizare vine astfel în ajutorul participanţilor şi prezintă toate detaliile necesare despre noutăţile competiţiei de anul acesta. Participanţii la seminar vor primi recomandări în vederea înscrierii în competiţia EFFIE, vor afla mai multe despre cazurile premiate în 2012 şi vor primi sfaturi pentru scrierea cazurilor. Participarea la seminar este gratuită, dar trebuie confirmată printr-un email trimis la adresa teodora.calin@institute.ropână luni, 1 aprilie, orele 17:00.
Vorbitorii seminarului sunt:

• Teodora Popescu-Bîrlan – Preşedintele Comitetului de Organizare şi Director Comunicare Procter&Gamble Balkans
• Ştefan Chiriţescu
 – Head of Strategy Graffiti BBDO
• Alina Buzatu
 – Head of Planning G2
• Alexandra Iavorschi 
– Managing Director Starcom MediaVest
• Costin Radu
 – Managing Partner The Geeks
• Loredana Caradimu
 – Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather România.
Comitetul de Organizare a inclus 6 noi categorii în competiția de anul acesta și a reorganizat și redefinit o parte din categoriile deja existente.
Categoriile noi sunt: „Brand experience”, „Good Works EFFIE – Brands (CSR)” și „GoodWorks EFFIE – Non – Profit”, „Media Innovation”, „Single Media Company Activation” și „Digitally Led Campaigns” și categoria „Business to Business”.
Tot o noutate a Romanian EFFIE Awards 2013 este actualizarea categoriei de „Shopper Marketing” şi apariţia unui nou formular de participare, dedicat acestei categorii de concurs, diferit de „Brief of Effectiveness”.
„Introdusă acum doi ani în cadrul competiţiei, categoria «Shopper Marketing» este un fel de «hot star» al festivalului şi cu siguranţă va beneficia de atenţie tot mai mare din partea advertiserilor şi a profesioniştilor în marketing şi comunicare.
Fie că e pornită de la producător, fie de la retailer, campania care va fi înscrisă la categoria de «Shopper Marketing» trebuie să îndeplinească două condiţii: să aibă ca scop influenţarea traseului parcurs de cumpărător adresând o nevoie sau o barieră de shopper şi să demonstreze cum ideea creativă a luat în considerare specificul retailerului”, explică Alina Buzatu – Head of Planning G2 şi membru al Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Mai multe detalii despre noile categorii apărute în competiţia de anul acesta, dar şi exemple de cazuri câştigătoare vor fi oferite în cadrul seminarului „How to win an EFFIE”.
Înscrierile în competiţia Romanian EFFIE Awards 2013 sunt deschise în perioada 26 martie – 27 mai.

CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2013

Seminarul “How to win an EFFIE”: 2 aprilie
Perioada de înscrieri: 26 martie – 27 mai
Primul deadline: 29 aprilie 2013
Al doilea deadline: 10 mai 2013
Ultimul deadline: 27 mai 2013
Extra Info
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
Lista câștigătorilor Romanian EFFIE Awards 2012 este disponibilă pewww.effie.ro.

Lasa un comentariu

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

To Top